whatsapp

הסל שלך עדיין ריק!

לרכישה
< בחזרה לבלוג

מפעילה ליום הולדת

הפעלה ליום הולדת

מחפשים מפעילה ליום הולדת עבור פעילות חוויתית ומגבשת? אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים. מפעילה ליום הולדת ענבל מרציאנו המפעילה את פעילות 'יוגיפלצת'- כל הילדים מתרגלים יוגה, תכניס את הילדים לעולם הקסום של תרגול היוגה. עבור מי שלא ממש מכירים את הנושא. היוגה היא פרקטיקה מדהימה אשר מגיעה אלינו כל הדרך מהמזרח הרחוק. במסגרת התרגול אנחנו לא רק מפעילים את הגוף ומעודדים את עצמנו לקיים פעילות ספורטיבית. כזו אשר תורמת לשיפור מצב הרוח וכן הלאה. אלא, היוגה מלמדת אותנו לצד התרגול ערכים חשובים אותם אנחנו לא יכולים ללמוד אלא מתוך החוויה האישית. אם אתם מחפשים מפעילה ליום הולדת אשר גם תעניק לילדים פעילות מרגשת, מעניינת וכן הלאה, לצד ערכים נוספים, זה הזמן להזמין פעילות.

מפעילה ליום הולדת תדאג לכל הפרטים

מה שהופך את תרגול היוגה למיוחד ואחר, זו העובדה כי מדובר על פעילות ספורטיבית אשר לא דורשת כמעט עזרים חיצוניים. מה זאת אומרת? מפעילה ליום הולדת במקרה הזה רק תבקש מכם להגיע עם בגדים נוחים ולמצוא מקום בו הילדים יכולים לנוע בחופשיות. במסגרת הפעילות יכירו הילדים את 'יוגיפלצת'. יוגיפלצת הוא מורה לא שגרתי ליוגה. בעזרת שירים, סיפורים והרבה צחוק, הילדים ילמדו כי זה ממש פשוט לתרגל יוגה וחוץ מהנאה גדולה, אפשר לקבל ממנה עוד הרבה דברים נוספים.

אתם מוזמנים להזמין את הפעילות ומהרגע בו קראתם לעזרה, אתם בעצם לא ממש צריכים לעשות עוד שום דבר. כך, אתם יכולים להשאיר את 'כאב הראש' הרחק מאחור. כי יש מי שתדאג לטפל בכל השאר.

להביא לילדים שלנו את הטוב ביותר

לפעמים אנחנו חושבים בטעות כי הילדים שלנו צריכים המון בשביל להיות מאושרים. אבל זו כאמור טעות. לא פעם, דווקא פעילות פשוטה יחסית, המעודדת את הילדים לקום על הרגליים וליהנות ביחד מהנעה של הגוף, היא זו שתשאיר זכרונות טובים של צחוק וקסם. אם אתם מחפשים פעילות מושלמת עבור הילדים ליום ההולדת, עכשיו הזמן ליצור קשר. תקבלו בטלפון מענה לכל שאלה שלכם. דברו איתנו עכשיו.

הפעלה ליום הולדת

הפעלות ליום הולדת

יום הולדת לא חוגגים כל יום. אז אם כבר חוגגים, בואו נעשה את זה כמו שצריך. אם אתם מעוניינים לחגוג לילדים אבל פשוט נמאס לכם כבר מפעילויות ריקות מתוכן? כאלו שנראה כאילו הן מלוות באינפור אפקטים אבל בפועל, אתם לא ממש מרגישים כי הילדים סופגים מהן עוד איזה ערך נוסף. הפעלות ליום הולדת בהחלט יכולות להיות משמעותיות. במיוחד אם אתם מזמינים את ההפעלה של 'יוגיפלצת'- כל הילדים מתרגלים יוגה. אנחנו מדברים על פעילות ייחודית, המותאמת לילדים כמובן. במהלך הפעילות, דרך יצירה, צחוק, שירים וסיפורים, אנחנו והילדים לומדים ביחד איך מתרגלים יוגה. כולנו יודעים כי ליוגה יש מגוון רחב של איכויות וערכים אותם אנחנו יכולים להטמיע דרך התנועה. במאמר הבא נסביר בדיוק למה הכוונה.

הפעלות ליום הולדת יכולות להיות פשוטות ומדויקות

כאמור, לפעמים אנחנו טועים לחשוב כי הילדים שלנו צריכים הרבה כדי להיות מאושרים. אבל ההיפך הוא הנכון. מה שמייחד את תרגול היוגה זו העובדה כי אפשר לתרגל בכל מקום, בכיף, בלי להיעזר במכשירים יוצאי דופן וכן הלאה. כל מה שאנחנו צריכים זה מרחב נוח לתרגול ובגדים נוחים. כך, בשלב הראשון, אנחנו יכולים להבטיח כי בתוך הפעלות ליום הולדת, זו יכולה להתאים לכל סיטואציה. בנוסף, הרי שהיוגה מלמדת אותנו דרך הגוף אינספור ערכים משמעותיים וחשובים. החל מאינטיליגנציה גופנית, עובר דרך פעילויות אשר מלמדות את הילדים ואותנו להתרכז במה שקורה כאן ועכשיו. היוגה יודעת ללמד אותנו ביטחון עצמי, לעזור לפתור קשיי שינה ועוד. הפעלות ליום הולדת לא חייבות להיות מלאות פעלולים כדי להפוך מעניינות ובעלות ערך. לעיתים, דווקא לבחור בפשוט זה כל מה שאנחנו צריכים בסופו של דבר.

הפעלות לילדים ליום הולדת

אז אם אתם משוכנעים ואתם מחפשים מענה מקצועי עבור יום הולדת או עבור הפעלת ילדים במסגרת אחרת, אנחנו פה. אצלנו תמצאו את המעטפת המושלמת עבור הפעלת יום הולדת אשר יכולה להיות רלוונטית לא רק לילדים עצמם, אלא גם למבוגרים בחבורה. אנחנו ממתינים על הקו ממש עכשיו כדי לענות לשאלות שלכם.

הפעלה לילדים

אם אתם רוצים להזמין הפעלה לילדים ואתם מתלבטים או חוששים, יש לנו רעיון מצויין. יוגה היא כלי מדהים אשר מלמד רבים בכל רחבי העולם אינספור ערכים שונים דרך התנועה של הגוף. על פי תורת היוגה, הגוף שלנו מורכב משבע צ'אקרות כאשר כל אחת מהתנועות השונות ביוגה עוזרת לנו לאזן אותן. באופן פשוט, אנחנו מדברים על ביצוע תנועות ופעילות ספורטיבית, כאשר התוצאות של אותה פעילות יכולות להיות מרחיקות לכת. מדובר על הפעלה לילדים אשר יכולה לסייע רבות לאלו הסובלים מקשיי קשב וריכוז למשל. יש מי שמדווחים לאחר ההפעלה על שינה טובה יותר אצל הילדים והיוגה אפילו מלמדת דברים כמו אינטיליגנציה תנועתית וביטחון עצמי.

אז מה צריך עבור הפעלה לילדים מוצלחת

אם אנחנו מדברים על הפעלה לילדים הכוללת תרגול יוגה, הרי שאנחנו בעצם לא צריכים יותר מדי. היתרון המשמעותי הוא בכך שתרגול יוגה אפשר לעשות בכל מקום כמעט בכל מצב. כך שאתם לא צריכים לעבוד קשה בניסיון למצוא חלל מספיק גדול ומתאים לכולם, אביזרים מיוחדים וכן הלאה. כל שאתם צריכים הוא למצוא חדר מתאים ולהגיד לילדים להגיע בלבוש נוח.

הפעלה לילדים לא תמיד נראית אותו דבר. אנחנו ואתם יודעים כי ישנם פערים משמעותיים במישור הקוגנטיבי בין ילדים בגילאים שונים. לכן, כאשר אנחנו מדברים על הפעלה לילדים, אנחנו בעצם מדברים על הפעלה אשר מותאמת מראש לגיל הקוגנטיבי בו הילדים נמצאים. בנוסף, אל תשכחו כי הפעילות היא לא פעילות ספורט רגילה. היא כוללת בתוכה שירים, סיפורים ואלמנטים נוספים אשר יכולים כמו לחבר את הילדים מחדש לרעיון המרכזי ולהביא אותם לרצות לתרגל יוגה ביחד עם חבריהם לפעילות. כך אנחנו יוצרים חוויה משמעותית ובעיקר, מהנה, מצחיקה וחוויתית.

אנחנו כאן כדי להעניק מעטפת מושלמת

'יוגיפלצת'- כל הילדים מתרגלים יוגה, היא פעילות יוצאת דופן וייחודית. היא מתאימה לבני גילאים שונים, המגיעים ממקומות שונים ברחבי הארץ. במהלך הפעילות אנחנו לומדים איך לתרגל יוגה ובעיקר, נותנים לילדים ולמבוגרים בחבורה, הזדמנות להזיז את הגוף. מה שמעלה את מצב הרוח ומשאיר טעם של עוד. לפרטים, אנחנו ממתינים לכם על הקו.

הפעלה לילדים

אולי גם יעניין אותך
הפעלות לבתי ספר
הפעלות לבתי ספר
פעילויות לבתי ספר מי מבניכם אשר מחפש הפעלות לבתי ספר, הגיע למקום הנכון. הפעילות של 'יוגיפלצת'- כל הילדים מתרגלים יוגה, היא פעילות יחודית, אשר מעניקה לילדים שלנו פלטפורמה מדהימה לתרגול יוגה בכיף ובשמחה. הפעלות לבתי ספר יכולות לעשות את 'הבלתי אפשרי'. לשלב בין כיף וצחוק ובין ערכים משמעותיים אותם אנחנו רוצים להעביר לילדים שלנו. יוגה…
קרא עוד >
הפעלה לילדים בגן
הפעלה לילדים בגן
פעילות לילדים בגן אם אתם רוצים להזמין הפעלה לילדים בגן אשר משלבת פעילות ספורטיבית ביחד עם ערך מוסף, יש לנו רעיון עבורכם. 'יוגיפלצת'- כל הילדים מתרגלים יוגה, היא הפעלה ייחודית המיועדת לדרישה הזו בדיוק. הילדים שלנו, כבר בגילאים הצעירים, מבלים שעות רבות מול מסכים. אנחנו מבינים כי דרך תרגול של פעילות ספורטיבית, המותאמת לילדים, אנחנו…
קרא עוד >
הפעלות ספורט לילדים
פעילות ספורט לילדים
הפעלות ספורט לילדים רוצים להביא הפעלות ספורט לילדים לאירוע בעירייה? לכבוד יום הולדת? באירוע חברה בו משתתפים הילדים של עובדי המשרד? יש לנו רעיון מעולה עבורכם. 'יוגיפלצת'- כל הילדים מתרגלים יוגה, היא פעילות משגעת לילדים. פעילות המשלבת מצד אחד תנועה וספורט, מהצד השני, מלמדת את הילדים על עולם היוגה. יוגה היא כבר לא טרנד חולף.…
קרא עוד >